4-all-1
4-tips-5
4-tips-51

#1 Άθληση στην καθημερινή μεταφορά

Μπορείς να ενσωματώσεις την άθλησή σου στην ρουτίνα σου, ιδίως άμα αξιοποιείς τα μέσα μαζικής μεταφοράς (ΜΜΜ) για την καθημερινή σου μετακίνηση. Άμα χρησιμοποιείς το λεωφορείο θα μπορούσες να αποβιβάζεσαι στην προηγουμένη στάση να περπατάς το τελευταίο μέρος της διαδρομής μέχρι το σπίτι προσθέτοντας με αυτόν τον τρόπο περίπου 20 λεπτά άθλησης στο καθημερινό σου πρόγραμμα. Με το ίδιο σκεπτικό μπορείς να παρκάρεις λίγο πιο μακριά από τον εκάστοτε προορισμό σου. Ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος να ενσωματώσεις κάποιου είδους άθλησης στο πρόγραμμα σου είναι με το να παίρνεις το ποδήλατο στην δουλειά.

4-all-2

#2 Ασφάλεια στους αριθμούς

Το να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής και να το διατηρήσεις είναι πολύ δύσκολο, ιδίως όταν έχεις χίλια πράγματα να κάνεις μέσα σε μία μέρα. Έρευνες έχουν δείξει ότι αυξάνεται το κίνητρο να αθληθείς όταν δεν το κάνεις μόνος σου, για τον λόγο αυτό μπορείς να βρεις ένα φίλο/η ώστε να αθλείστε παρέα. Είναι γεγονός ότι έτσι συνδυάζεις τις βασικές σου ανάγκες με παράλληλη υποστήριξη και παρότρυνση από τον παρτενέρ σου. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεις τις πιθανότητες όχι μόνο να ξεκινήσεις να αθλείσαι αλλά και να το διατηρήσεις!

4-tips-52
4-all-2
4-tips-53

#3 Για μαμάδες που μπορούν να τα προλάβουν όλα!

Επειδή το πρόγραμμα σου δεν είναι το μόνο στο μυαλό σου και σκέφτεσαι όλη την υπόλοιπη οικογένεια, σου έχουμε μερικές προτάσεις για να ενσωματώσεις την άθληση σου στην καθημερινή σου ρουτίνα παραμένοντας παραγωγική!

  • Wall Sit: Ενώ πλένεις τα δόντια σου μπορείς να βάζεις την πλάτη σου στον τοίχο ώστε να πόδια σου να διαμορφώσουν μία ορθή γωνία. Έτσι και αλλιώς ο οδοντίατρος μας έχει πει ότι χρειάζεται να βουρτσίζουμε τα δόντια μας για περίπου 2 λεπτά. Επομένως, μπορούμε να σπάσουμε αυτόν τον χρόνο σε 3 μέρη: 30 δευτερόλεπτα στον τοίχο και 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσα στις επαναλήψεις. Η άσκηση αυτή δυναμώνει τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους.
  • Push-ups: Κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος μπορείς τις στιγμές που περιμένεις, να παίρνεις θέση push-up στον τοίχο και να κάνεις 15-20 επαναλήψεις μέχρι να τελειώσει το φαγητό. Εναλλακτική αυτής της άσκησης είναι τα planks. Ξαπλώνεις μπρούμυτα στο πάτωμα με τεντωμένα τα πόδια. Στηρίξου στα χέρια σου (να διπλώνουν στο ύψος του αγκώνα) ακριβώς κάτω από τον ωμό σου. Σφίξε όλο σου το σώμα και προσπάθησε να παραμείνεις σε αυτήν την στάση για 15 δευτερόλεπτα. Κάνε αυτήν την άσκηση 3-4 φορές.
4-all-2

#4 Διατάσεις για να βγει η μέρα

Η γυμναστική πέρα από την σωματική ευρωστία την οποία προσφέρει, αποτελεί και μια πηγή χαράς και ψυχικής ανάτασης καθώς όταν γίνεται το σώμα χαλαρώνει και το μυαλό καθαρίζει. Όμως απαιτεί και ιδιαίτερη προσοχή καθώς κάθε φορά που τελειώνει η εκγύμναση πρέπει να πραγματοποιείται η διάταση του σώματος για να αποφευχθεί αυτό το ανεπιθύμητο πιάσιμο της επόμενης ημέρας. Επομένως, για να μπορείς να χαίρεσαι κάθε φορά την γυμναστική σου φρόντισε να μην ξεχνάς και να την συνδυάζεις πάντα με διατάσεις στο τέλος. Λίγα απλά τεντώματα σε βασικά σημεία του σώματος, όπως τα πόδια και η μέση θα σε βγάλουν από της δυσκολίες της επόμενης μέρας και έτσι θα μένεις Cool Confidence!

4-tips-54
4-all-2
4-tips-55

#5 Χρόνος για σένα

Επιθυμείς να γυμνάζεσαι, αλλά ο περιορισμένος χρόνος που διαθέτεις δε στο επιτρέπει! Όμως, αν θες κάτι πάρα πολύ πάντα υπάρχει ένας τρόπος για να το καταφέρεις! Για παράδειγμα μπορείς να κάνεις κάποιες αλλαγές στη καθημερινότητά σου, οι οποίες θα είναι ωφέλιμες για τη σωματική σου ευεξία, όπως να χρησιμοποιείς τις σκάλες αντί του ασανσέρ ή των κυλιόμενων, να καλύπτεις τις μικρές αποστάσεις με τα πόδια αντί να περιμένεις τη συγκοινωνία, ακόμη και να χρησιμοποιείς το ποδήλατό σου για να πας στη δουλειά, όταν το επιτρέπει ο καιρός. Αν από την άλλη, θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο και πιο έντονο σωματικά, μπορείς να βρεις κάποια βίντεο από το διαδίκτυο τα οποία δείχνουν βασικές και απλές μορφές άσκησης, τις οποίες μπορείς να κάνεις παράλληλα όταν το παρακολουθείς. Σίγουρα θα νιώθεις μεγαλύτερη ζωντάνια και την ικανοποίηση ότι δε τα παράτησες… Ότι προσπάθησες για αυτά που σε κάνουν να νιώθεις cool!

4-all-2

#6 Γυμναστική και ψυχοθεραπεία μαζί!

Η σωματική άσκηση είναι πάρα πολύ σημαντική όχι μόνο για την σωματική σου ευρωστία αλλά και για την ψυχική σου αποφόρτιση! Και όμως πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η σωματική άσκηση είναι πολύ σημαντική για την ψυχική σου ανάταση, αφού κατά την διάρκεια της το σώμα εκκρίνει διάφορες ορμόνες (ενδορφίνες) οι οποίες είναι υπεύθυνες για την καλή διάθεσή σου. Επομένως, μην αμελείς τον εαυτό σου. Προσπάθησε να βρίσκεις μια με δυο μέρες μέσα στην εβδομάδα στις οποίες θα κάνεις έστω 20’ περπάτημα ή μια επίσκεψη στο γυμναστήριο. Μην το αμελείς, γιατί δεν έχει να κάνει μόνο με την σωματική εμφάνιση, αφορά και την διάθεσή σου!

4-tips-56
4-all-2